دکتر مهرابی بهترین جراح بینی در شیراز

اگر شما قصد انجام عمل بینی در شیراز دارید حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین جراحان بینی شیراز کرده‌اید. این امر کاملا منطقی است چرا که نتیجه نهایی عمل تا حد زیادی به تبحر و سابقه جراح بستگی دارد. در اینجا ما مهم‌ترین معیارهای انتخاب بهترین جراح بینی شیراز را آورده‌ایم:

✓ تخصص و مهارت جراح: بدیهی است که تخصص و سابقه جراح نقش بسیار زیادی در تضمین نتیجه موفق جراحی بینی دارد، بنابراین به هنگام انتخاب جراح حتما این مورد را در اولویت قرار دهید.

✓ صبر و شکیبایی در پاسخ به سوالات بیماران: یک جراح حرفه‌ای و باتجربه به صبر و حوصله به تمامی سوالات بیمار خود پاسخ می‌دهد و تمامی ابهامات وی را در جلسه مشاوره قبل جراحی برطرف می‌کند

شیراز یکی از بهترین شهرهای ایران برای انجام عمل‌های زیبایی مخصوصاً رینوپلاستی بینی است. تعداد زیادی دکتر جراح بینی  به‌طور کاملاً حرفه‌ای درحال فعالیت هستند. انتخاب بهترین جراح بینی شیراز کار سختی نیست و این انتخاب می‌تواند تأثیر زیادی روی نتیجه عمل شما داشته باشد.

افراد زیادی را می‌شناسم که به دلایل مختلفی، عمل بینی‌شان را به پزشکی غیرمتخصص سپرده‌اند و با عوارض این عمل جراحی  مثل مشکلات زیبایی (عدم تقارن بینی، کج بودن و …) و عملکردی زیادی (مشکلات تنفسی) روبه‌رو شده‌اند.

براساس آخرین آمارهای اعلام شده در ایران در سال از هر 100 هزار نفر حدود 180 نفر اقدام به رینوپلاستی می‌کنند! این آمار نشان‌دهنده میزان محبوبیت این عمل در بین سایر جراحی‌های زیبایی است.آقای دکتر محمد مهدی مهرابی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی بینی با تجربه بیش از هزاران عمل جراحی بینی و صورت به سوالات شما جواب میدهند .

صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید تا با جزییات عمل بینی از ابتدا تا انتها درقالب فیلمهای زنده از این عمل جراحی آشنا شوید .

دکتر مهرابی بهترین جراح بینی گوشتی در شیراز

دکتر مهرابی بهترین جراح بینی استخوانی در شیراز

جراحی سه‌ بعدی بینی در شیراز

آدرس پیج اینستاگرام دکتر مهرابی

@Drmehrabi_shiraz

Dr.Mehrabi

دکتر محمد مهدی مهرابی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *