تزریق چربی ، فرمدهی ولیفت باسن

با سلام خدمت دوستان عزیزم

در این مطلب میخواهیم درباره تزریق چربی و فرمدهی ولیفت باسن که اینروزها به لیفت باسن برزیلی هم معروف شده صحبت کنیم

تزریق چربی به باسن یا لیفت باسن به روش برزیلی یکی از روش‌های جدید برای تغییر اندازه و شکل باسن است که بدون نیاز به هیچگونه پروتزی انجام می‌شود. برای انجام این عمل، چربی اضافه موجود در بدن مانند شکم، پهلو، ران و … با یکی از روش‌های نوین خارج شده و به باسن تزریق می‌شود.

در صورتی که این جراحی توسط یک پزشک متخصص و ماهر انجام شود، چربی اضافه به صورت یکنواخت از بدن خارج شده و به صورت یکنواخت به باسن تزریق می‌شود تا برای سالیان متمادی ماندگار باشد.

زمانی که صحبت از بزرگ کردن باسن می‌شود، یکی از سوالات اصلی که برای افراد ایجاد می‌شود این است که تزریق چربی به باسن بهتر است یا پروتز باسن. در روش بالا بردن باسن به روش برزیلی، به دلیل اینکه چربی از بدن خود فرد برداشته می‌شود و نیاز به هیچ پروتزی نیست، عوارض عمل بسیار کمتر خواهد بود.

با این وجود، اگر بسیار لاغر هستید و چربی اضافه برای برداشتن ندارید، استفاده از پروتز باسن راه حل بهتری خواهد بود. اما باید به این نکته توجه داشت که پروتز باسن عوارض بیشتری دارد؛ خصوصا که خطر ابتلا به عفونت و یا انقباض عضلات باسن بیشتر است.

تزریق چربی به باسن یکی از عمل‌های پیچیده‌ زیبایی است که حتما باید توسط یک متخصص جراح پلاستیک انجام شود؛ چرا که برداشت چربی از بدن و انتقال آن به قسمت دیگر، نیاز به آشنایی و تجربه کافی دارد. بنابراین، اگر به دنبال یک جراح ماهر هستید، حتما از وی بخواهید که عکس‌های قبل و بعد جراحی‌هایی که تا کنون انجام داده است را به شما نشان دهد. البته در صورتی که بتوانید با افرادی که توسط دکتر مورد نظرتان این جراحی را انجام داده‌اند نیز صحبت کنید، دید بهتری نسبت به تبحر جراح پیدا خواهید کرد.

بعد از عمل، احتمال اینکه باسن تا چند هفته تورم داشته باشد، وجود دارد. به طور معمول، بعد از انجام تزریق چربی به باسن چیزی حدود ۳۰ الی ۳۵ درصد از چربی‌ها جذب بدن می‌شوند که اگر جراح شما به اندازه کافی مهارت داشته باشد، با در نظر گرفتن این نکته جراحی را انجام می‌دهد تا سایز باسنتان را تغییر دهد. نتیجه این جراحی بسیار طبیعی بوده و همین باعث رضایت بسیاری از افراد است.

اگر در این زمینه خواستار اطلاعات بیشتری هستید و یا دنبال انجام دادن اینکار هستید ما پیشنهاد میکنیم که یک جلسه مشاوره با دکتر مهرابی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در شیراز داشته باشید .

Dr.Mehrabi

دکتر محمد مهدی مهرابی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *